1365

Megjelenés éve:

Értékeld!

- Kinézet -

- Használhatóság -

- Eredetiség -

Kiegészítő megjegyzések a lap működéséhez:

(AK20) Ha kint van A víz síkja, az úszó lények emiatt immúnisak a tűzre. Az ellenfelem Tisztítótüzet lő egy nem úszó lényemre. Ilyenkor nem számít életmentő hatásnak a Vízelementál azon képessége, hogy úszást tud adni lényeknek. Visszamenőleg nem lehet immunitást adni. Inkább tedd rögtön úszóvá, ahogy kirakod! Persze, ha az ellenfeled rögtön lelövi, az pech.

(AK24) Játékban van az ellenfelemnél A víz síkja és Sheran szentélye, nekem pedig van egy Átokmurgattyúm. Én növelni szeretném a murgattyú sebzését, míg a sík csökkenti, és az ellenfelem is szeretné csökkenteni a szentéllyel. A következőképpen alakul a murgattyú sebzése és a hatások sorrendje: A murgattyú alapsebzése 1, ez a jelen esetben A víz síkja miatt (minden úszni nem tudó lény kap -2 sebzést) 0-ra csökken. A sík nem viszi le a sebzést mínuszba, de ha egyet erősítek rajta, akkor is 0 marad. Ha a maximális hármat erősítem a murgattyún, a sebzése kettő lesz, és mivel a szentéllyel csak kettőre lehet redukálni egy lény sebzését, ezért jelen esetben nincs értelme használni. Amennyiben többel is tudnám erősíteni a murgattyút, pl. 6-tal, akkor 7 lenne a sebzése, amit a sík 5-re csökkentene, és ha végül használnám rá a szentélyt, akkor tovább csökkenne kettőre.

Cookie/süti kezelés
Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Tudjon meg többet...
OK